svar på komentar

Miaaaaa :D om heh:
Beskriv dig! Vi vet ju knappt nå om dig :o?!! Asså, skriv typ hur du är dagligen, skolan stallet osv. Kan du ALLTID vara dig själv ? DE vore superkul om du svarade på denna fråga! :D


Då kan jag väll svara på denna fråga då! Kul att du hade en fråga som man kan svara i som ett inlägg! :D

Hur jag är, assååå de är väll som.. Blanda inte ihop min personlighet och attityd. Min personlighet är vem jag är,och min attityd beror på vem du är!  Men om jag ska beskriva mig själv så är jag för det mässta alltid glad, de beror på klubbkompisarna på BRK, helt klart! Sen jag började där har jag blivit mycke gladare! När jag red i luleå så var de som, hej, du hatar mig TACK DET VÄRMER att du står på läktarn och just pratar om mig... Amen. Nya tag, med världens bästa klubbkompisar! ♥ Vi sprider positiv energi och är så långt i från skitsnacket som möjligt. Tillsammans har vi alltid kul, och de gör att humöret är på topp och man är mycket gladAre på skolan då osv! Men annars är jag en som typ garvar för ingenting, HAHAHAA, men de är typ såå. Med stallisarna kan jag ALLTID vara mig sjäv! Är nog alltid mig själv med kompisarna utanför ridningen också, men är osäker med vissa i bland...



Ni är galet bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0