heh

EN BRA FÖRKLARING TILL VARFÖR DU ÄR SEN:
Du kan typ börja fara nu.

EN BRA FÖRKLARING TILL ATT INTE GÖRA MATTELÄXAN:
Är du hemma ?

EN ÄNNU BÄTTRE FÖRKLARING TILL VARFÖR DU INTE HAR MED DIG LÄXAN:
du har nu mindre än 25 kr kvar på ditt kortbesök www.halebop.se/ladda för att se olika laddningssätt/Mvh halebop

OM JAG FICK TRÄFFA LADY GAGA SKULLE JAG SÄGA:
Okej :D

OM JAG KUNDE PRATA MED DJUR SKULLE JAG SÄGA:
Du vilma kan du säga till Andreas att jag kanske inte hinner till gympan för att jag ska till ögonläkaren :)

OM MIN LÄRARE SÄGER ATT VÅRAN SOVMORGON I MORGON TROLIGTVIS KOMMER BLI INSTÄLLD SKULLE JAG SVARA:
Ring röstbrevlådan du har ett nytt medelande.



asså man ska såhär kopiera och läsa sitt sms som svar men asså ja ni fattar ;b !


Kommentarer
Postat av: Miaaaaa :D

Beskriv dig! Vi vet ju knappt nå om dig :o?!! Asså, skriv typ hur du är dagligen, skolan stallet osv. Kan du ALLTID vara dig själv ? DE vore superkul om du svarade på denna fråga! :D

2012-03-07 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0