Svar på komentar:

Tilda om - Ska bara försöka spara pengar -:
Jag tycker att du ska köpa Chanta ♥
Sv; De tycker jag också!♥ De är bara mina föräldrar som säger nej till det :(!
Den ponnyn e så grym♥♥
27 Oktober, 22:42
ange om - Älskade vän -:
glömde namn + smileys men såhär skulle det stå:

du bloggar ju aldrig ewe, skärpning!! ;) 

:D
Sv; har lixom inte haft någon som helst blogglust.
Vet lixom inte varför,
men på fredagar få jag alltid värsta rycket och bloggar på!
27 Oktober, 22:37
Anonym om - Älskade vän -:
du bloggar ju aldrig
Sv; hahaha du komenterade som ange högst upp,
samma ipadress åde "F A I L" hahaha<3
27 Oktober, 22:35
Anonym om "Se upp för Elinor Holmgren hon svartslaktar hästarna":
Men var fick du tag i bilderna ?
Sv; Jag kopierade bilderna från bloggen www.kulltorpsbramaa.blogg.se ( både dom & jag har tagit bort bilderna!:) )




Hoppas ni blev nöjda med svaren!




// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0