- Ska bara försöka spara pengar -

okejokej. knappast att jag kommer kunna spara pengar till de här men man kan ju alltid önska sig ;)
499:-
Marinblåa 2.999:-
GPA 4.964:-
Racesafe. 2.788:-
Ridbyxor Kingsland 1.456:-
Det guldiga 3 bandet upp nedifrån. Smarta folk fattar. Okej om jag säger så här inte de längst ned, utan de som är ovanför de röda. 987:-
Dessa G&G 678:-
Denna ponny 5.000
Totalt: 19.371 med Ponny för 5.000 Chantalie <3 men om jag inte får ponny så, totalt: 14.371
Och de nödvändigaste här i från var nog. Skyddsvästen, tretorn advance, ridbyxor, och hjälmen. om jag bara skulle ta de så skulle de bli...eller ah bara ska jag säga. hehe...totalt: 12.207.
Eller okej ridhjälmen är väll ändå inte så superduper viktig vi kör på en sådan här hjälm i stället:
2.599 och då blir de totalt med allting minus GPA'n och tar istället den här för 2599. då kostar de 16.966. Okej då tar vi  hjälmen, ridbyxorna, skyddsvästen, tretorn advancestövlarna.  =9.842, ahahah insåg nyss att jag borde få köpa Chantalie för 5.000!! Hon är billigare än dom nödvändiga sakerna och är så mycke viktigare för mig än vad sakerna är!!!!♥♥♥ Älskar den ponnyn så sjukt mycke. Iaf, jag vet att dom där sakerna ALLDRIG kommer bli mina heller. Men jag vill verkligen ha tretorn advance, GPA, racesafe, klmössan, och ridbyxorna. pannbandet och schabraket/huvan kvittar.
HOPPAS MIN KÄRE MOR & FAR LÄSER DETTA OCH INSER ATT PRISET ÄR KVALITÉN. CHANTA ÄR BILLIG. MEN KVALITÉN PÅ HON ÄR BÄST!♥♥♥

Ska iaf försöka spara till allt de hära har 1.500 kr antar att tretorn advance kommer bli mina snart. Mormor är rädd om mig i ridningen och nu har jag börjat använda skyddsvästar hela tiden när jag rider på ridskola. Dock inte på dressyrtävling. Men annars ALLTID! Och jag vill verkligen ha en racesafe, då dom är sköna, bekväma, och håller! Plattorna är dels hårda på den så om man trillar av blir de inte samma skador de kanske skulle blitt.
Ridbyxor behöver jag FORT nya! Det är hål på baken på mina :s!
// EH

Kommentarer
Postat av: ♥

du måste få en ponny! <3

2011-10-24 @ 21:13:17
Postat av: Tilda

Jag tycker att du ska köpa Chanta ♥

2011-10-27 @ 22:42:46
URL: http://teamnorr.blogg.se/
Postat av: Elinaa

hoppa över pannbandet också! ;)

2011-10-29 @ 07:48:18
URL: http://toppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0