vänner kommer, vänner går, endast de äkta består.

Måste bara skriva av mig här på bloggen, det är ju knappt nå läsare så whatever!
Ena dan har du en kompis sen händer de nå smått så nästa dag inte, sen kommer den tillbaka helt poof åså bah du är min bästa vänn, life dosen't work that way hunny.. Nepp men jag har lärt mig. Det är NI, som gjort mig till den personen jag är.. Mina vänner har! Vill ni se mig arg.. Men gör mig arg, de visar bara hur svaga ni är. Vill ni göra mig ledsen, gör mig ledsen jag blir starkare av det! NI mina vänner lär mig det, NI visar mig om jag kan lita på er.. NI avgör allt om vad jag tänker om er... Som ni beter er mot mig kommer jag bete mig mot dig. Folk får vara beredda på att ta den smällen, "Som du själv vill bli behandlad ska du behandla andra" Kom i håg det, så kommer du låångt i livet. Det här inlägget är  INTE riktat mot någon person så ta inte åt er, behövde bara skriva av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0