svar på kommentar;

Anonym om Superduper bra helg!:
Kommer du fortsätta rida när varken Pavve eller Pluto finns kvar i ditt liv?
Tycker den här frågan lät helt hemsk då jag alldrig vill förlora mina - ♥ Jag älskar dom mässt av allt, och det finns verkligen inga finare hästar/ponnyer i mitt liv. Båda är speciella på sitt sätt och jag älskar det. Men när ingen av dom finns kvar.. Om jag inte har någon häst jag rider eller så kanske jag slutar, men jag kan inte leva utan dessa djur! Kanske köper jag ett projekt, en ungponny/häst och håller på med från marken, och rider in den osv. Men den här frågan var svår riktigt svår, eftersom jag inte kan kolla fram i tiden, imårn fyller Pavve år och han blir 22.. önskar han vore yngre för jag kommer nog alldrig kunna sätta min fot i det stallet igen när han inte finns mer. Nä usch, han lever fortf och har mycket livsglädje kvar!  Pavve är världens finaste häst och ja kommer nog alldrig kunna lita så mycket på någon häst som jag gör på honom!
Pluto är ju sju år som tur är. Jag och han har upplevt så mycket tillsammans, det jag kommer sakna med honom är nog ALLT, det är världens finaste ponny finns ingen bättre. När jag ropar på han gnäggar han i bland och man blir så jävla glad..
Bäbis ♥
Älskade häst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0