Angelica & Brama

Hade halvdag i dag då jag slutade ca 11. He va najs! Följde med Angelica hem å då solade vi åså. Försökte även övertala hon att vara med på ridlägret, och det VILLE hon, så det är bara att hoppas på att hennes färäldrar säger ett BIG ja!! Sen for vi till överfina Brama, pussade även på Bengy och kan då säga att pappa verkar gilla honom ;-) Nu vill jag HA en ponny (HAHA!!). Fick iaf rida Brama lite, känner att jag tappat henne helt sen jag "slutade" rida henne, ridit henne sometimes och hoppas åså, men inte lika ofta, känner mig stolt som hoppat ca 90 andra gången med Brama och första gången jag hoppade hon kom vi knappt över 60. Fin polle. Käkat god middag med sis och pappa, gött!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vadå för ridläger? :)

2012-05-25 @ 08:51:25
URL: http://nhponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0