Allt jag önskade mig..

Kan fortfarande inte förstå att det var tre år sen du blev "min" , Kan inte hålla tårarna tillbaka. När skickade tillbaka dig, kunde jag inte sluta gråta. HELA jag var totalt förstörd. jag kommer i håg att jag bröt i hop helt grinade en gång av flera ridpass för det gick inte, jag skrek att jag inte vill ha han. De flästa förstår nog säker vad/vem jag pratar om, pluto vem annars? den dagen när du skulle försvinna ur mitt liv, jag var totalt förstörd! kunde alldrig sluta gråta. Hade svårt att sova.. Ja allt. kommer i håg ett pass av flera att jag skrek att jag vill inte ha honom han är bara dum! men självklart fick jag jättedåligt samvete, började grina och krama om honom. Pluto har något speciellt som jag riktigt allrig förstått mig på. Egentligen tror jag inte ens han är MIN typ av ponnyer, men vi klickar han är BÄST, FINAST AV ALLA, MITT ALLT! Ingen kan ändra på det, de är bara så. Vi klickar till 110% självklar går det ju inte bra på alla ridpass, men vi är bästa kompisar och bara att jag får ens klappa han gör mig till den lyckligaste i världen. Jag vet att han trivs med mig. Han kommer när jag ropar och när han blir skraj kommer han alltid och ställer sig nära mig. Nu okej nu skryter jag lite väl mycket. Men tror ingen fattar hur jävla glad jag är. Tänk att för snart ca tre år sen när jag skrek om att jag inte ville ha honom så visste jag inte att jag skulle rida på BRK och tävla till en början miniklubb sen rida LC:1 och nu är vi snart ute på lokal nivå, till sommaren upplever jag troligtvis ett minnesvärt ridläger med världens underbaraste ponny! ♥ Helt ofattbart om jag tänker tillbaka..
Världens finaste ponny..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0