Tidsfördriv....

Är du kär? inte precis, gillar någon...
Är du likgiltig? synd att jag inte vet vad de är...
Är du röksugen? never
Är du rik?
Är du fattig? nej
Är du trött? Pigg!!
Är du shoppingsugen? Skulle inte tacka nej. 

Är du ressugen? JAA!
Är du skolsugen? nää
Är du irriterad? NEepp
Är du festivalsugen? njeee
Är du alkholsugen? nej.
Är du saknad av nån? fråga inte mig
Saknar du någon? jaaa
Smeknamn? Evve, evyl, evviii åsåvidare.. 

Hur sminkar du dig? typ mascara..
Höstens accessoar? vet faktist inte.
Hur många timmar sov du inatt? 8h
Vilken film såg du senast? Kommer inte i håg.. 
Vilken internetsida besökte du senast? spotify
Vad sa du senast till vem? Hejdå, till skolbussschafören
Vem fick du senast sms från och vad stod det?  Det var Vilmaa de stod ahaaa 
Vad gjorde du i förrgår? Var på skolan åh hemmaa
Vad har du gjort idag? Haft morgonhumor med Becka och skola.
Vad ska du göra idag? Pavve! ♥
Hur många msn-kontaktetr har du? ingen aning.
Vilket land besökte du senast? Kroatien, trogir
Hur många snälla känner du? hur många som helst!
Vad såg du senast på tv? kommer inte i håg
Vad är det för märke på din dvd-spelare? tror de är sony.
Senaste köp? tuggummi
Vad har du dåligt samvete för? inget jag kan komma på

Vilken musik har du lyssnat på idag? massa olika
Är du vegitarian? nejnej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja det har jag
När sjöng du senast? sjunger varje dag
Håller du det städat? nja..

Vad gör dig lycklig? någon som gör mig glad, hästarna och när jag lyckas!
Hur lång är du? ca 155.
Vet du någon som fyller år samma dag som dig? En i  min "förra" ridgrupp!
Vad har du haft för djur under din livstid? Hund, Fiskar, marsvin, hamster, ponny och kaniner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0