Stalldag + hårklippning

Dagen,¨börja med att jag for till stallet. Fixade till Pavvsen osv. Sen mötte jag upp Malin, vi gick till stallet igen, tog in Mojje. Tränsa ponihestarna och drog ut på en riktigt rolig skritt-tur!  Lovisa på Scally följde också med. Vi fotade, hade skritt-tävlingar... Altså en riktigt mysig ritt. Eftersom Mojje är välldigt viktbärande, så ska jag nog börja kanske rida han nång gång sådär då och då, bara för att han ska få röra på sig lite oftare och få bort lite av den runda magen han har ;) ! Nu får ni nå stallbilder att tugga på medans jag är social med Malin som sover här inatt! ♥
P.S de märks att Mojje har börjat lära sig vad som är rätt och fel nu, då han var hur fin och snäll som helt i dag! Dock nå litet bakut sådär nångång, men han har börjat bli bättre, jämför med hur de såg ut i början. Malin red han då gode bra!
Mojje ♥
Malin å Mojje, jag å Pavve ! Dock så såg inte Malin sådär lång ut på han. De blev liksom så när bilden blev tagen uppifrån.
Jag & P, Lovisa & Scally ! ♥
Jag & P , Lovisa & S ! ♥  Hundöron har jag också, men dom var SJUKT SKÖNA att ha på sig !
Mina snyggingar osv, ♥
Snygga åsåvidare, ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0