some die young, but you better..

Hälgen har varit SÅÅHÄÄÄR bra! I går sov Johanna hos mig, de hände även en sak till men den bomben släpper jag inte först jag vet säkert! Tro mig, det vill ni verkligen inte missa..! Vi hoppade iaf med ninerna, herregud så Fransi hoppar, Stampe var också super. Vårstädade hos kaninerna sen osv. For till stallet, red Pavvsen litegrann. Sen höll jag lektion för Johanna så han fick gå lite ordentligare vilket gick jättebra! Passet bestod av en välldigt pigg och frammåt Pavve som var på bushumör, vilket resulterar att hans bakben är på lite bättringsväg! Världens finaste hästis.. ♥ Sen idag så följde jag med hon till Ängsan åså!
Kan även bjuda på lite bilder därifrån på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0