Ronja Amira

I går på lektionen hoppade jag Amira! Vi hoppade blixten ni vet fyra snettigenomhinderna som sitter i hop, eller nu hur man ska förklara... DE gick SUPERBRA. Känner att jag börjar få tillbaka den där känslan för följsamheten i sadeln över hindrerna nu när jag för det mässta dressyrat det senaste halvåret. Hängde med när hon hoppade av tidigt och var om med skänkeln och ta till baka osv. Jag är hur nöjd som helst. Vi avslutade med en bana på 60, och de var väll då hon gick som bäst! Är nöjd över mig själv och SÅHÄÄR nöjd över ponnyn!
Fina, fina Amira ! ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Det gick ju jättebraa! :D Hade du nå bilder eller nån film från tävlingen? Hade gärna velat se, för jag var ju inte där..

2012-03-14 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0