Pluto

Håller med Ida, denna ponny har ett ENORMT hjärta. Han har inte kommit så långt i utbildningen men lååångt kan han komma!
Om han skulle behålla den här formen och gå stadigt skulle han tametusan plocka hem varenda dressyrtävling!
Ska jag vara helt ärlig så har han faktist gått så här ett helt pass när jag red han barbacka, stadig form, behöll den i avbrott och när man höll på med tempoväxlingar, behöll den i galoppen åh ja ALLT, trodde inte jag satt på samma ponny...! Den här ponnyn är bäst i världen, och jag älskar han mer än allt ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

ni är så fina! ♥

2012-03-31 @ 09:19:06
URL: http://tlphoto.blogg.se/
Postat av: Hedda

Vill bara poängtera att Pluto faktiskt KAN gå i stadig form i samtliga gångarter, dock tenderar han till att komma med nosen ngt för mkt bakom lod och bli lite väl låg i nacken..



Fina. ;-P

2012-04-02 @ 21:35:15
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0