Hööks hästsport!

Jajamenasan, nu har jag varit på hööks. Och den historien därifrån är jag helt 80% på att ni vill höra!
De börja såhär då att jag ville ha det vida schabraket, hitta de på nå helt weird ställe men aja, de kosta bara hundra (trodde jag) När vi kommer till kassan blippar dom in det på 50:- Då säger pappa att jag ska springa och hämta de där silviriga pannbandet jag visade, så då gjorde jag det. Sen var de två kr från 250 och ni alla eller flästa vet så får man ju en stämpel för varje 250:- man handlar för. Så då typ hastfråga han dom i kassan vad hästgodiset kosta å ja, 17 kr kostade det. Så då sa han att vi köper det me! A, så jag behövde inte ens tjata för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0