glömmde tiden, förlåååt mig...

Ååmyguud, glömde helt bort att vara stllvärdinna+hjälpinstruktör för Ida idag...... Glömde bort allt när jag va me Angelica i stallet. Ajaa, de löste då sig iaf! Ligger iag och ser på TV nu, är JÄTTE trött................ Ska ta té & mysa ner i soffan riktigt ordentligt! Är de fint väder imårn taggar jag för att städa klart, rasta kaninerna, och
uteritt med Pavve! ♥ Baki bommen sista gången för den här vintern då, innan de läskiga björna vaknar...
Mwaaa björnar blir inte myys precis. Ganska glad är jaaag, Angelica ska köpa mitt HV-polo schabraaak (y' Jag menar ju lixom.. Vem ska jag ha det på? AkaAka heidåå

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hoppaset var en bra dag :)

Sv: tack!! :D kon gärna in och kolla igen hihi

2012-03-01 @ 23:37:47
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0