bad update..

Jag vet... Och yopp, jag vet själv hur irriterande det är när man läser bloggar åså uppdaterar dom nästan alldrig.. Kan då säga att vi har konstaterat en inflamation i svanskotan.. Så nu ska jag äta tabletter.
Kan ni gissa vem som kommer till på morgonen imårn?! Johanna!♥ Först bär det av till stallet, sen kommer det kanske bli Storklinten. Men om jag ska till storklinen måste jag städa kaninburarna och springa med om. Får se hur Douglas kondition osv ligger till, då han alldrig riktigt legat i hårdträning. Kaninerna har för de mässta suttit i buren nu när de vart vinter tyvär.. Har inte vågat ha ut dom då Douglas nyser när det drar, och Stanpe haft lunginflamasion tidigare.
Look At My Pony, My Pony Is Amazing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0