Weloveit

Hälgen har varit nice men uppdateringen har varit såhäär låg, förlåt..... Den spenderades med finaste Johanna. ♥ Vi bakade cupcakes i går och dom smakade mumma! Sen kunde vi inte sluta garvaa i går heller... hihi. Sen såg vi på solsidan, så somnade vi. Drömde nån askonstig dröm i natt, träffa massa kändisar osvosv. I dag for vi till Ängsan. Vi körde henne, guuh så söt den ponnyn är, smälter för blå ögon! Och Nappe, såå jäääkla söt, gullig åh ja allt, är riktigt svag för sånna som han, dog typ... Gullepånnyn♥ Sen for vi till BRK och duschade Nappe och busade me han i ridhuset me, Amanda, Cornelia & Emiliaa. Hade kunnat ladda upp "egenfotade" bilder om inte min mobil varit så ego och vela ha högt ljud så hela skärmen e helt retard, medan jag vill ha lågt ljud och en normal mobil. I går var vi hos Pavve, vi körde han. Guud så han var pigg, de märks verkligen att han är mer i gång nu och börjat bygga på mer muskler, Älskihästen! ♥ Ajaa nu ska jag kolla i Höök'S katalogen, känns som att de börjar bli lite saker jag köper till mig själv så de börjar bli på tiden. Vi hörs!
Ängsan!
Nappe!
Märkte precis att de här inlgget blev jättelångt, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0