Love come from your heart, that's something we kill for..

Kom hem från Boden alldeles nyss, myst me Uriel hur mycke som helst och ängnat lite tid me Pluto osv. Pluto råkade få tag i min hand  när jag gav han en morot, trodde jag skulle tappa en stor köttbit från tummen där ett tag.. De e typ rött/blått och svullet. Nu har jag lärt mig de, ha alltid handen platt  så inte hesteen råkar bita dig. Ajaa ponnyn betyder allt ändå, minfinkille♥. Red Uriel på Lektionen, hon var superfin behöll formen jättebraa! Allt gick super bortsett från att hon verkligen ruscha till det och skena i väg me massa småsvängar och kasta sig.
Märkte att de här inlägget blev liite lång såå vi höres!
Du är som du är men jag gillar dig ändå, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0