Tired..

Hade en grym dröm inatt! Nästan förbra... Eller familjen som vi "min familj" då var hos var helt tillbakadragna (HAHA) Åsså gav vi en skoter till dom... Åseen så hade dom ett kaninslott som dom sålde för 3000. Sen var helt plötsligt HP däraa.. A, men de var helt knas. De är 35- kallt... Har Pavve efter skolan. I dag blir de då inget rida eller köra! Om de inte skulle hända ett mirakel och de bara blir 20-
I hälgen ska jag vara med Johanna! ♥ Ska följa hon till Ängsan också ska jag rida Moyna. En söt liten ponny.
Sen ska jag till BRK och titta på BD-cuppen trorjaa. Åsså har jag min älsklingpavve. Ajaa, ska gå och duscha nu, hitta ett par varma kläder, fixa mig, plugga lite glosor så jag blir säkrare och sen drar jag till skolan.. Ååh fml, SO uppsatsen om Aiolos är inte klar. Hade pappret på skolan med frågorna.. Nä nu e jag lite pist of! Vi höres bjuder en bild på sötaste lilla ponnykillen. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken ridskoleanläggning gillar du bäst? BRKs eller LRKs? :) Alltså, ridhus, stall, anordning, paddockar, hagar osv :)

2012-02-04 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0