Saknaden gör ont..

Kan väll börja med Klio, den första ponnyn jag verkligen älskade för första gången på riktigt! Vi var ett super team och passade bra. Jag älskade hon obeskrivligt mycke och jag hade verkligen önskat att hon var kvar i värksamheten i Boden!



Älskade ängel.. ♥


Sen var de väll Bellman den här coola b-ponnyn! Älskade han jättemycket och han tog bort de mässta va min hästrädsla som jag hade där ett tag! Som tur finns han ju fortfarande kvar i Boden! Finafina Bellman ♥



- Julshow 2011 -



2009 ååh saknar när man kunde rida precis ALLA ponnyer! nu är b-ponnytiden snart död för mig...



Sen kom Molstabergs High Power in i bilden "HP" den lilla nätta b-ponnyn. Jättefin ponny gör allt man ber om!
Lärde mig hoppa ordentligt på han. De var först innan jag slutade rida i luleå jag hade börja hitta han ordentligt och han slutade stanna mitt i allt när man skrittar osvosv! Ajaa insett att jag saknar lilla bäbiponnyn så otroligt mycke  MÅSTE åka och pussa på han när jag har chansen att åka dit med Angelica!














Pool's Chantalie "chanta" Älskade ponny! Saknar henne så de gör ont... Kommer i håg hur mycke jag grinade för jag trodde hon skulle säljas till nå dåligt hem när inte jag fick köpa henne.. Viss hon har de bra nu! MEn jag saknar henne så mycke... ♥ Världens finaste ponnytjej..


























'















Akrobat "Akke" Han får jag ju inte glömma! Den lilla älskade minishettisen jag red en sommar för nåra år sen när jag kunde rida så små! Kommer i håg när jag Angelica och Paulina höll på att sätta i gång honom. Och sen när vi skulle börja galoppera han.. Åhh vilka minnen älskade lilla lilla pånny ♥






Sen har vi Pluto! ♥ Världens finaste, bästa sötaste ponny, han betyder verkligen ALLT för mig.. Hade han på foder 09/10 och då gick vi i genom både mot och framgångar, De som gör mig nere nu är att han inte är min längre... Nu måste jag fråga om man får göra de och de med han.. Men de är grymt att han står på BRK och de känns bra eftersom han trivs! Vår dressyrkariär har börjat, men vet inte om vi kommer längre än klubbnivå då de här är mitt sista år på b-ponny på tävlingsplatserna.














































Yasmine "Yassa" en ponny som jag och Rebecca hade på foder.. Var med i ca 2 veckor och sen så ja....
 Saknad ponny, kände henne inte så bra. Men en ponny jag brydde mig mycket om ! ♥













Boy george "Boy" En ponny jag skötte under sommaren 2010... LRK's ponny, men stod på bete i sunderbyn.
På ridskolan var i prinsip alla nästan rädda för han pga, att han sparkades, bet osv.. Kom otroligt nära han den sommaren och jag kunde hålla på med han hur mycke som helst på klubben. De som folk sagt var absolut INTE sant!Han var världens mysigaste och sällskapssjukaste när man lärt känna honom! ♥
Var på LRK en söndag, kommer inte i håg varför men jag minns att jag stod och pussade på Boy hur länge som helst.. Kände på mig att nånting skulle hända men tänkte inte mer på det. Var hos han i ungefär en halvtimme och stod bara i boxen och myyste. Sen gick jag, kommer i håg att han kollade efter mig vart jag än gick i stallet.

Så kom dagen....... Satt i soffan de var tisdan två dagar efter den där söndan med underbaraste Boy.
Min mobil hade varit utladdad, så slog på den då. Fick en massa sms... Läste ett av HannaJ de stod
Boy är avlivad nu, dom tog bort han typ tre.. Kommer i håg att de stod så.. Sprang upp på rummet, ringde till Angelica berättade-- Grät mig till söms. Dagen efter skulle jag till LRK, de var ridning. De var så himmla svårt att gå in till stallet, Angelica vill gå till Bonbon, hans spilta var brevid Boy's.. Kände hur klumpen kom i halsen ville inte gråta inför alla folk, men jag komme i håg hur svårt det var. Jag saknar han så mycket..






Sometimes we smile just to skip explain the pain..





Vill bara till-lägga att jag HAR världens finaste, bästaste osv.. Medryttarhäst!
Älskar dig världens finaste. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0