Någonting jag sparar pengar till..

En häst såklart! Ingen tävlingponny som kostar fleeraa tusen, för de får jag alldrig. Utan en ponny man kan ha roligt med. En liten ponny typ en grov shettis som jag själv kan rida eller en b-ponny jag kan rida eller en liteen grov c-ponny. Om de är en ponny jag inte kan rida ska de vara en minishettis, en söt liten lurvig ponny! En trickponny vill jag ha. Men även om de inte är en tävlingsponny ska den vara fullt frisk. I besiktningen ska den vara felfri, hur mycke jag än fastnat för den så måste jag ändå gå vidare och hitta en annan lika fin, fast finare. Den ska vara billig i drift, just därför så måste den vara helt utan fel för att slippa dra på sig massa extrakostnader.. När den är 20, ska den inte behöva vara utbränd för att den hoppat för mycket.. De ska vara en sötponny som mår förbra!. Om den då inte skulle råka ut för nån skada som te.x görs i hagen eller nå. Semestrarna ska vara extra långaa, och den ska inte göra saker för ofta så den tycker de blir tråkigt. Posetiv inställning! Ställa upp på någon klubbtävling så där då och då, kanske nån lokal LD om jag fortf kan rida den storleken av ponnyer då. De får man se, time will tell.. Då har ni läst lite om vad jag vill haa! Lite bilder här dådå!











Googlebilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0