Kaninerna!

Typ rätt så söt och halvalen osv! Douglas är de iaf. I sommar blir han 1 år. Han är en Rex/Dvärvädur till ras!
Min söta dampkanin..♥

Bara för söt va?! De här är iaf min lilla hermelinkorsning Stampe! Han är 3 år i år. Min lilla ögonsten..♥

De här är Maria! Hon hämtade jag i Söndags  sammtidigt som jag hämtade hennes son fransbertil som ni får veta mer om sen.. Maria är en (lejonhuvad?) kanin på 4 år.Supergullig och snäll...... sötookanin ♥

Det här är Fransbertil hans mamma är Maria! Han är två år och supersnäll och social..... Snyggiskaninen ♥

Då var de där väll allt! ska dra med mig mammas kamera till pappa så jag får riktigt fina bilder på mina långöron ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0