I'm so sorry...

Förlåt för att jag inte bloggat nå.. Ingen lust nivet. Men nu fick jag de där rycket med att de är svinkul att blogga igen! I hälgen red jag ju dressyrprogram me världens finaste ponny. ♥
Så nu bjuder jag på lite bilder som "Tilda Larsson, www.nlryttare.blogg.se" fotat. Tack fina Tilda!

Sen spenderades kvällen med finaste Johanna! ♥
Hon sov hos mig, vi nötte VampireDiaries och fotade hästarna osv.
På söndagen var vi hos Pavve och då red vi osv. Finaste hästen ♥
Sen for vi till storheden på granngården, djurmagazinet & höök's.
Pappa ska köpa dehär till mig när han får lön (y'
Funkar ju faktist som tävlingströja.
Å den här ska jag ha under.
P.S De här inlägget skulle publicerats i mårse men eftersom internett har lite feel så komde upp nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0