Svar på nån söt komentar:

elvira :-D om Boden strålar av underbara människor.:
vars e den där grimman???

Svar: Ingen aning, den där bilden togs typ 09 :)
13 September, 21:12  
Amanda (?) om I wanted to say goodbye:
Gillade också Komet erkänn han var bäst?!

Svar: Bäst var han ju inte....Men sjukt fin♥
13 September, 19:50  
N A T H A L I E saucedo♥ om B R A K E F A S T:
Hejsan, fin blogg :)
Jag rider också, hur länge har du ridit ?
kram <3

Hej! Tack :) kul att du också rider! Jag har ridit i 7 år :) Men var hästrädd en period, så märks typ inte att jag ridit dom gångerna och lärt mig....Men nu eh ja tuff ;) <3

Kram!
13 September, 15:59  
PONNYSKRUTTARNA - sandra  ([email protected]) om I wanted to say goodbye:
hej söt blogg. och fin bild! :D

Svar: Tacktack:D! Ni har ju en AWESOME blogg!








// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0