Svar på komentar.

Anonym om "Se upp för Elinor Holmgren hon svartslaktar hästarna":
att man slaktar utan lov? 
men du borde ju anmäla för att dom ser ut sådär? dom här ju fan skabb! var är det där nånstans?
Svar: Hej! Jag kan inte heller fatta hur hon gör de.....Men jag kan inte anmäla då jag själv inte har en häst i de fallet och att jag själv inte har en egen........De är i Örebro traktern. :




11 September, 11:08
emma om "Se upp för Elinor Holmgren hon svartslaktar hästarna":
vad betyder SVARTSLAKTAR?

Svar: Hon slaktar hästen utan lov & papper osv.....



Hoppas ni blev nöjd med svaren :) !

Du kan gärna för mig komentera inlägget om Elinor om du bläddrar nedåt i bloggen. Destomer folk som klagar desto närmare är vi att STOPPA elinor. Sprid vidare!




// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0