Stockolm Horse Show "GlobeN"

Tjotjo! I år ska jag fara på Stockholm horse show i globen!! De kommer bli Awesome. BodensRidklubb ungdomsektion har annordnat det! Vi åker tåg dit på torsdag kväll och kommer hem på måndag morgon. Kan November bli bättre ;)? Om jag inte har helt fel skulle vi fara på Premiären på Fredagen och Familjegrejset på lördag, inte helt säker men tror de var så. TAGGA till TUSEN!
Synd att man inte har någon bra kamera att fota med:(......Men jaja de får väl bli sådär SÄMST kvalla bilder då:s!! Nog för att jag tror att dom flesta kommer se på TV men vaf'n man villju ha bilder också?! Jajaa de kommer bli jätte bra osv :D!!













Säg till om jag måste ta bort bilderna! De är bättre att säga till än att låta mig ha dom om dom är copyrightade och inte får användas utan fotografens TILLSTÅND !!



:D




// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0