rosa godis.

hey! Nu sitter man vi datan och dunkar Fest hos Adam ;) ! hähähäh eller så vare ingen musik alls men ni borde söka på "Fest hos adam" på Youtube. Men skoldan var chill.............såå har man haft orgentering då så var den där j*vla tian som man alldrig hitta......herregud:o! Men ska kanske rida Lufsen eller Fröken imårn :) ! Sååååå jaa.....Men nu ska jag snart käka plättar me blåbärssylt<3 Sen blire väll film :) ! Ska hoppa me kaninen också så :) !


Nån söt sköldpadda ^^



De skulle va assnällt om typ nån skulle ge mig dehär hindret ;) !



Den här uteburen skulle inte heller vara helt fel att äga.




Jaaaa.... åsså vill jag ha en till kanin förståss!






// EH

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hindert kostar över 1 tusen så vill u ha det mst du nog köpa det själv för jag är iaf inte villig att betala det till en kompis.. XD

2011-09-09 @ 21:18:45
URL: http://HanneHanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0