Päronsoda.

Har just käka pizza. Efter skolan i dag drog jag till Elvira, guuud slutade halv 4 :o och inte nog med det....På skolan disikerade vi en gris tro mig gick där ifrån direkt typ! Bläää ussssch stackars Gris :( ! Sen så har jag ridit Dora :)♥ Emmy red Berry, Elvira Noel och jag Pandora♥ skritta ut i skogen först så red vi på banan! Hon har nog alldrig gått så bar med mig som i dag! Men min högerfot dampar ju som fan så typ åker den upp automatiskt eller nååå......jajaj Pandora e så jäkla bra !♥ Äslar dig bästvän Elvira också<333
Ska gå ut till kaninen en sväng nu då......Höstbildbomben kanske kommer nästa vecka då jag inte hittar Överförningssladden Blir galen D:



// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0