Ni är mina bästa vänner <3







♥ Ni är den bästa vännerna man faktist kan tänka sig om man tänker efter.....♥

Tänk om ni inte hade funnits, vad hade gjort då ?
Vem hade jag älskat ?
Hade jag hållt på med ridning fortfarande ?
Hade jag haft min framgång & förluster ? 
 

Om ni vill ha svar på frågan läs de här:

Pluto, han hade jag på foder 2009 en början av 2010. Jag var bara medlem på Bodens Ridklubb, nothing else..Då hade jag som bara den 4 åriga outbildade ponnyn att lära mig rida ordentligt på......Så tänkte jag som efter sen när jag hade haft Yassa på foder...Nu byter jag till Luleå Ridklubb så får vi se vad de blir av de. De blev Awesome jag lärde mig. Jag tappade rädslan, hoppade som jag alldrig gjort förr. Men om man tänker efter så har den här söta ponnyn också hjälpt till en hel del <3


Finaste, finaste HP ♥

Så kom ju min första hopptävling........De var en LD med B-ponny 60 cm CR. Felfri=Rosett kommer i håg hur stolt jag var!

Så kom KM=Klubbmästerskapet jag tävlade Chantalie & Ozzy med ozzy blev jag utesluten pga att jag alldrig hoppat han tidigare utan de var första gången jag hoppade han på tävlingen. Så hoppa jag Chanta, var helt säker på att hon skulle stanna, jag lovar er hela jag var 100% säker! Men nej hon hoppade grundomgången så var de dax för omhoppning, så tänkte jag. Nu måste jag lägga svängar. De måste JAG! så tog jag nå skrittsteg så fattade jag galopp hoppa första hindret svängde, hoppade ett till hinder, och ett till, så var de dax för sväng i gen. Så var vi 0/0 dubbelnolla fatta glad jag var. Vi klarade de, jag tänkte om vi inte blev placerad så är jag ändå lika stolt som om jag skulle vunnit klassen. Ingen fattar nog känslan jag hade då.......Så fick jag tiden 21,6 så red Simone & Nemo på tiden 20,9? Aja dom vann klassen i allafall! Så hoppade Hanna & Zoraija, dom fick tiden 21,5 så då var ju hon tvåa och jag tre de var fyra plac och HannaJ & Vernell kom fyra,


1. Simone & Nemo
2.Hanna & Zoraija 21,5
3. Eveline (jag) & Chantalie 21,6
4, Hánnaj & Vernell

Ser ni tidskillnaden mellan mig och 2an ;) ? Nära var de iaf! Men stolt som fan var jag då!<3 Fortfarande stolt som bara den över 3dje platsen!

Utan dom här tre ponnyerna hade jag kanske inte ridit i nutid. Kan ni tänka er de? hahaha de kan iaf inte jag tänka ;o ! Häst är bäst, Så är de!♥




Pluto <3
Chantalie <3
High Power <3




// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0