Kan kaniner se på TV ?

den frågan kom upp i min skalle när både jag och Stampe sitter i sängen och kollar på film helt fastklistrad vi skärmen va han :o Nejnej, min kanin får inte bli beroende av sånt...!!

I dag var de skoljoggen, 5km hahaaah Angelica har svinkorta steg typ;o♥
Men drog ti hon efter skolan så åt vi typ chokladfingrar för vi hade vart så duktiga och så spelade vi in nå random filmer. Så drog jag hem, tog ut kaninen måste sprungit med han i minst 45 minuter, tog massa höstbilder dom kommer upp i morgon i en höstbildbomb. Så for vi till tuna och kollade på kaninungar, fanns massa men hade redan tingat en kanin, hon var vit med svarta fläckar och blåa ögon♥ Svingullig ju!



Hjälp mig att komma på namn?! hihihihi typ nå gullit bah "Twilight's Blue Prinsess"
tycker ni de var bra :D ? Eller ska jag komma på nå annat :) ?

Snälla komentera man får sån blogglust då! Ni har vart jätteduktiga på de dom senaste dagarna!♥




// EH

Kommentarer
Postat av: Amanda

JA! TWILIGHTS BLUE PRINSESS VAR ETT ASIGT BRA NAMN!

KÖR PÅ MED DE

2011-09-14 @ 21:16:18
URL: http://typostling.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den får inte heta "Twilight's" om inte uppfödningen heter det och uppfödningen är registrerad ;) Jag tycker att den ska heta: Det vackraste blå, ellr iceprincess ;)

2011-09-14 @ 21:21:03
URL: http://HanneHanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0