Harry ♥

I feel good, eller så inte....Tog skolbussen på morgonen PGA vädret, herregud trodde orgenteringen skulle bli inställd eller nå! Men nepp, såklart så hann jag inte dra på mig nå regnbyxor bfatt ninisarna skulle få mat!:) Så cykla vi till Arkus, de slutade med att hela jag var blöt när vi kom dit inkl underkäder osv. Tummenupp för de då, eller så inte......Orgenterade med Ida frös som attans iaf, fast fick upp värmen sen. Skorna var en "SJÖ" bokstavligen lixom! Pappa hämta mig med lastbilen där i från vid tolv, drog till Angelica, garvasönder så jag nästan kissa ner mig typ :O! Sen drog vi Brama, hann inte längre än att gå till omklädningsrummet innan han kom. Drog till BRK, var me Fello<3 åsååå sen såg vi på GAMMLA idol, hähähä omg va töntar de var. Red Harry på ridningen, herregud vilken ponny han var ju svinduktig! Pussa på han från Celise också ;)! Han gick i form utan problem, jobbade på bra i skänkelvikningen åsåå! Harry.......♥ Sen for jag hem satt vi datan som jag gör nu!
Trodde inte jag skulle bli sjuk då jag torkade hos Angelica och kände mig 100% FRISK. Men nu, har jag ont i handleden, och knäna efter cyklingen......Ont i halsen och täppt i näsan, huvudet exploderar snart!:(
Hoppas jag är frisk på torsag så jag kan va me Angelica och Wilma!!<3



Min kanin gillar TV, normalt?



Brama, <3



Världens finaste ♥



Ganska intensivt men, Angelica<3



Douglas <3



Harry <3




// EH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0