Förlåt, men inte mitt fel att mamma lagtbort datan sen i torsdags.

Helt sjuukt :o ! Hur överlevde jag !? HAhahaha men asså nae har ju gjort sjukt roliga saker ANYWAY so......På fredagen slutade jag skolan så tog jag skolbussen hem. Fixa mig åsååå. Sen drog vi till MaX och käka de var jag mamma och syrran. Sen å mötte jag Alva så drog vi till bion och såg "Jag saknar dig" Den var ju bra! Såå gjorde jag inte nå mer. Men på lördan snacka jag me Angelica i tellefån, så for jag till hon. Hennes mamma fyllde år. Så hon hade gjort nå Cupcakes som var asgulliga. Sen for vi till Brama. Så red vi in till byn vi ledde varann över gärnvägen, trottoaren under tunneln. Sen släppte vi hon blev tittig vi tunneln åsåå och hon brukar va ganska tittig när hon är på ett nytt ställe så vi tog de säkra före det osäkrA, hon var iaf rätt så lugn ! Så red vi hem till Angelica, så såg hennes mamma osv. Sen så tog vi bilder när vi red åså! Så red vi till sandgropen och klättrade! Fy så kul de var !:D Hon rejsa upp förbacken men vi försökte hålla henne i skritt men hon tyckte de var så jobbigt. Men kul tyckte hon de var! Men nästa gång ska vi typ leda varann uppför, eftersom att om dom springer förfort uppför i tungsand så kan dom få en blödning runt senan så får dom sen skada........Å de vore inte så kul ;) ! Sen sov Angelica hos mig vi såg på film bl.a Case 39, baksmällan, sen såg vi kalle ankas skrattfabrik, hahaha den sööööög.. Så snacka vi åsåå. Sen på morgonen hoppa vi med Stampe han har värkligen blivit jätteduktig! 8 gången han hoppar och han hoppar på LÄTT-nivå rak. 0/0 dubbelnolla. Sen så hade mamma bakat nå gott! Sen så for hon, så käka jag middag, såg TV, nu sittern jag vid en saknad dator<3

Bilder kommer i från ridpasset med Brama.!
Nu får ni bilder !



Jag & Brama från ett pass för jaaaa jag kommer inte i håg typ 2 veckor sen ;) ! Fin polle !



Jag & Ozzy från passet i måndags :)  Foto Hanna Boman.



Jag & Brama från i onsdags :) ! Hähähähähä snygg polle :D!



// EH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0