fest hos karlsson.

sry for bad update yesterday.....Men var somsagt me Angelica, for på stan köpte en stickad tröja från gina för 199:-
och en rosa stickad tröja från H&M 99:- så drog vi på blågåsen och köpte sluch och milkschake, för angelica var sötsugen osv. Jaja, drog till uropen och köpte uggleörhengen. På gina köpte jag ett ugglehalspand också för 129:-
sen på bikbok köpte jag en mössa och ni vet sån där schal eller vad man nu ska kalla de.......Hahahahhaa så drog jah åh ange till stallet, skritta brama åsåå.sen for vi tilll hon och åt middag, så fanns de peppar på köksbänken, så tyckte jag hon skulle bli stark så jag peppra hon lite ;) Sen sov hon hos mig, vi såg film osv, natta ninerna åsååå, så somna vi typ å då vakna jag och hämtade en film och då så kollA ange vad klockan var så var den 20 i fyra så sov vi.....istället
jaja bra puss hej
// eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0