Drog en nitlott och fick ändå ut pengar för den.

Chaaaaaa! I dag så baka vi ju Cupcakes! Angelica har gästbloggat! Hennes blogg: www.kulltorpsbramaa.blogg.se
jaja! Vi for ju till stallet pappa släppte av oss efter viadukten så gick vi däri från. Vi typ bah ohnej nu kommer vi frysa ihjäl, men nej de gick fort att gå. Vi gick in till Wilma först osv var typ där i fem minuter...Så gick vi och hämta ion hästarna sen. Jag skulle rida "lilla" Birk och Angelica Brama & Wilma Adam :) Hähähhä trodde jag skulle va alldeles förstor för Birk. Men nae jag kan rida shettis, mina shettisår är kvar<3 Så himla kul lixom! Trodde snart mina B-ponnyår var över typ vid årsskiftet menmen. Så satt vi upp! ÅÅh Jag typ trodde jag skulle flyga åt helvette.. hehe. Men asså han typ ville äta gräs åh allt fick typ säga åt han nåh gånger innan han fatta att de inte gick att ta gräs. Så jaaa. Sen efter ett tag så kunde jag trava utan problem asså ( Det var ett tag sen jag red shettis så de tog typ 10 min innan jag kom in i shettistraven åsåå) Men sen så gick vi till hoppstigen, typ skitta över, satan vad fegt av mig Men sen kom jag i trav så tog jag galopp på en liten rakstäcka så hoppa jag hindret i galopp typ 20-30 cm x) Han är då inte som en shettis att hoppa, mycke mjukare spång osv. Sen så typ bestämde jag och wilma att jag skulle rida han en gång i veckan för att hon tyckte jag red han bra åså, han gick på tygeln. Och de är bra för honom att hålla i gång. Rebecca rider han en gång i veckan så rider jag han en gång i veckan :)!!
Birk ♥
// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0