Caramel Chew Chew ♥

Chaaaaaa bloggggiiisssennn<3 saknat er ju! Men som ni säkert märkt är de inte alls bra uppdat när jag är hos mamma :o! Asså gud...haft mycke annat åh gö också bl.a. Skola, stallet åsååå....Men de var ju rätt så chill dag i dag på skolan ;) ! Typ Spanska, reflexionstid, SV/ENG & SO. Så tycker jag vi kan ha varje dag så har man typ en dag värsta kul bah gympa dubbelt pass, släjd trä&sy också bild åsåå ma/no för dom lektionerna e typ roligast ;) ! Fast Eng e också kuul. Fast hellre älskar man ju ledigt! we love scholl holydays. Menefter skolan kom iaf Angelica & Rebecca till mig! Vi typ emn först snacka osv....Så fick vi bah för oss att vi skulle baka.... Så de gjorde vi..de blev Schakrutor, de blev typ kaos men jaja de blev ju bra anyway, så kunde jag inte sluta garva åt angelicas byxor! För såklart hade hon suttit på bordet me dom där vars degrester låg osv....Men så tog vi åh gjorde i ordning en bur, vi tänkte gå och slänga de gammla spånet i soptunnan, men nepp så fick vi utskällning så vi fick gå ner till nån eldring vars dom eldar skräp....! Men sen så var kakorna klara åh jaaa dom var iaf svingoda! Men vi hade ju format dom as"snyggt" Så bah blev dom helt biff i ungnen....... Så dom blev ju inte nå rutor precis. Men sen så typ kom Karin och hämta becka hon skulle till stalle åh hämta nå grejjer. Så for ange med dom hon skulle också dit till Brama.:) Men så drog jag syrran och pappa till MaX och käka, så drog vi till djur magazinet och köpte......Läs vidare i nästa inlägg så kommer vi in på kaninsnacket osv ;) !
Schakrutor ska ju se ut såhär....Men våra blev lite prickiga osv.... Så gjorde vi dom runda också eller vad man nu ska säga? Krogiga eller nå! Fast jag gjorde ju snyggast ;)
// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0