Bodens ridklubb

Tävlat hela dan vakna 7 steg upp åt frukost Uriel i dressyren men hon hade blivit sparkad just ovanför ögat så hon var jättesvullen...Fick ta pessoa, han e ju  rätt så stor så når han inte ordentligt, han var seg men sökte sig neråt dock gick han inte i form då jag jobbade på fareten och inte formen. Fick rosett :) ! Så red jag Boss sen i 60 cm Clearound På framridningen i skritten skritta han på superbra! Sen i galoppen så gick han också bra tröck på han mycke så han inte skulle bli seg. Så hoppa jag räcket tappa stigbygeln innan, men de gick finfint anyway ;) Så hoppa jag ju lilla, och räcket en gång till osv. Så hoppa jag oxern, första gången hoppa han av tidigt, så andra gången kom han med perfekt fart åh allt så testar han mig och tvärnitar jag landar på hindret fasst jag landar sittande på en bom som fortfarande var kvar på hinderstödet så de var en bekväm avsittning, hahah;) Så hoppa jag de igen och de gick bra!m Så red jag in på banan var på han extra mycke tyckte själv vi hade bra fart och tempo innan hindrerna så klara vi de galant!:D Så fina hästar jag ridit idag<3

2 rosetter till ;) !



Bilder kommer på mig och Pessoa, kanske på mig och boss om nån fotade.



// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0