-Vampire Diaries Säsong 3 ♥

Asså tycker att jag väntat NOG länge nu............Om inte avsnitten kan visas nu så får dom tametusan ta och komma till Svergie bara för att få Autografer osv. En sak är då säker....Inget program slår VP!
Vad jag har hört så skulle avsnitten släppas i höst, men tydligen får inte avsnitten visas i Svergie före dom visats i USA :( Men okeyy då finns de ju nå att längta till ändå...



Snälla avsnitten kan väll ändå få visas nu ♥ ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vill beställa Vampire Diaries säsong 2 ♥ då jag missat dom sju första avsnitten........Herregud har säsong  på skiva, ska beställa sesong två!:D



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





// EH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0