Yesterday was a funny day!

I går vakna jag typ vid sju gick upp åsååå for te BRK betalade, sen så borsta vi plutoo åsååvidare :) Sen red Emilia fram honom för hon skulle tävla honom före mig ;) Asså han, var inte så lätt att få på tygeln i går om man säger så även emilia hade problem med de Och jag också....Han var mycke stelare osv än i tisdags! Emilia kan rida hästar på tygeln och de kan jag också, beroende på vilken jag sitter på....Är de en lat tänker jag mer på farten osv...! Men jag blev iaf godkänd och fick rosett :))<3 fina lilla påni<3 Sen så skulle jah ju hoppat pasadena, men hade alldrig hoppat han så då böt jag till Pessoa, omg,wtf,lol vilken stark ponny!!! AJAjjaja vi kom ju runt felfritt :) Asså farten var ju bra osv men han var starkt så bröt av till trav när jag böt galopp så jag kände att jag fortfarande kunde kontrolera han....Men film kommer!!:) Finaaaa pessoa<3




söta ponnihest<3



Älskling<3



Finafina pessoa!<3



Finkillen<3

// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0