Pluto världens bästa bästaste ponny!!♥

for ju till stallet, de var skötarkurs ;)! asså nog för att jag kan alla dom där sakerna vi gick i genom i dag, men vad gör man lixom inte för att få sköta nån av dom underbaraste ponnyerna ;)♥? Sen kolla jag Elviras hoppträning fota me hons kamera...Bilderna blir så SJUKT sämst inne :s!! Drog och köpte godis seen sååå ska jag snart äta:) Jajaa nog för mej heiiidååå!


När jag gråter, torkar jag tårarna.
När jag ramlar, kliver jag upp igen.
När jag blir sviken, går jag vidare.
När mitt liv rasar, bygger jag upp det igen.
Men om jag förlorar dej, får tårarna rinna. Då kliver jag inte upp igen. Då går jag inte vidare. Och mitt liv får rasa. För jag älskar dej mer än ord kan beskriva ♥

Börjar nästan seriöst gråta när jag tänker på dagen då du inte finns mer......Du var lixom min första ponny, och min första ponny kommer jag alltid älska mässt av allt!<3 Varje gång jag ser dig får jag känslorna jag hade när du var min, känslorna av riktig kärlek som varar för evigt. Jag älskar dig mässt av allt pluto.






// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0