tuff du e

har vart i skolan på morronen drog jag till ögonläkarn så fick sovmorron till sju ^^ Okej de låter lite men bor man vars jag bor och måste ta skolbussen till skolan så måste man vakna senast halv sju för att hinna me skolbussen som går halv åtta på morgonen...Jajjaa nog om de, orka sncka skola osv...hehe.
Men när jag kom hem satte jag mig vid datan. Träna på provet vi ska ha nästa  vecka i SO. Sen sååå har jag typ fixat mej, nää men allvarlit typ tog kameran och fota som bah den....De blev jättebra bilder me mamma och jockes kamera jueee :D vill byta!! Fotar ju betydligt mer bilder, fast onödiga dock bomma osv ^'^
Men dom kommer snart hem me pizza. Slänger säkert in nå inlägg senare, men ni vet hur de är de blir alltid bad update här hos mamma ;((... JAjajajja :D

// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0