Stall RS

dagen har varit vanlig ;)! nu kommer de bli super update denna vecka och hälg osv :D !! Men Angelica kom till mig :) Vi fixade burarna åsåå :) Men innan de var vi hos on :b Vi dampaloss som vanlit!! Men jajajaaa Douglas har blivit svinstor :O Asså större än stampe åh nu hoppar han över burplastet osv :O OMG så hoppas han blir en fin hoppkanin :) Han verkar ju kunna grejen iaf ;)! Jaajaaa jag mådde ju inte så där BRA i natt, vakna vid tre, hade typ nån sur syra i magen, sen så börja jag må illa så ja ni vet ju  vad som händer om man mår illa jag sp'dde heheheheh, asså nae inte kul....Men Imårn ska jag till 'Stallbalans i björsbyn på Drop-in :) Vill rida wiktorin :D hehehehe den ponnyn brukar va seg men fart ska jag nog få på den ponnyn, i hope ;)! AJjajajaja tagga till tusen!! Hoppas nån söt fotar!:D<3
// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0