so tell me, why you here?

drog ju till BRK vi gjorde prov också fikade vi, sen så fick vi veta om vi blev godända och de blev ALLA!:D Så gick vi till teorisalen för att bestämma skötishestar^^ Jag typ satt där åh bah åååhh ingen får ta pluto på tisdagarna :(( Så vare bah ja som vill sköta han xD Jag fick han på tisdagar och kommer rida han på skötarridningar en gång per termin :D<3<3! Ska försöka ta han en till dag i veckan också ;)! Imårn tror jag att jag drar till läxläsningen på brk med matte -.- hähähää asså de är ju inte tråk åh va på brk men matte seriöst de typ tråkigaste ämnet :s! JAjaaa ska iallafall pyssla med pluto då också masera hans ryggmuskler och i ansiktet. nog om de nu heidååå




// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0