SKA LÖSENORDSSKYDDA MIN BLOGG

japp! Där hör ni........De är för att inte vem som hellst ska komma in och kika på den åsåå, vill bara ha folket som redan brukar kika in på den då och då imårron eller ikväll så skriver jag upp på bloggen vad de nya lösenordet ska vara så kommer det att uppdateras i 5 dagar, för dom som förmodligen kollar in på min blogg kollar ofc in minst var 5 dag? Så kommer de nya lösenordet om 5/6 dagar :)! Det är för jag vill bara inte att vem som helst kollar in den..Eller jag ska iaf ha den lösenords-skyddad ett tag så får vi se hur det blir!
Användarnamn kommer vara: Fläckar
Lösenord kommer vara: gröngroda

Så vi kör på de inom 5 dar!



// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0