Rebecca här!

Hej jag heter Rebecca semple och jag tänkte gästblogga här! Jag tror att dom flästa vet vem jag är ;) förut har jag bloggat på en blogg som heter kulltorpsbramaa.blogg.se men nu har jag skrivit ett sista inlägg där. På söndag får jag en foderponny som heter Marisa här får ni en bid på henne :



På söndag ska jag även börja blogga på en ny blogg men det kommer att vara som att det är Marisa som skriver och inte jag om ni fattar vad jag menar? :)

klicka på bilden för att komma till bloggen


elr om det inte går så klicka här


men somsagt på söndag kommer första inlägget som "marisa skriver"


här får ni en bil på mig Éwe och justin bieber!



Jag brevid JB 8) det kanske ser ut som min hand men det är inte min hand! haha! ♥


Ewe jag älskar dig sjukt mkt ♥


/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0