Förvånar mig inte...

att statistiken är låg när jag inte bloggar...Men vill faktist få en rätt så stor blogg, SKA göra en videoblogg, ska försöka göra INTRESANTA inlägg! Lovar inget..Men weee woould seeeee! hehe, red brama i dag tog spöt på henne skritaa ett varv på rundbanan, travade ett varv i vänster, och ett varv i höger sen började jag snabbjobba henne i traven, ökade rätt så mycke, så hon fick arbeta pp kondisen, då hon stått i 2 dar, Hon var iaf sjukt pigg i början, men kontroll hade jag. Fatta galopp osv, lät henne köra sitt egna rejs en raksträcka tog tillbacka henne samlad i kurvan och travade, började öva på fattningar, och kan då säga att hon tog nåra välldigt fina fick sitta och håla och sen peppra på henne me galoppskänkeln så fatta hon galopp utan att slängtrava in i den! Red dressyr me henne på en volt sen. Om man sitter och jobbar i munnen med henne kommer man oftast ingen vart utan om man bara sitter helt stilla med handen går hon ner av sig själv, gudomlig ponny!<3 Heieeiidåååå



// EH

Kommentarer
Postat av: stockholmriders

Bloggtävling på bloggen, vinn ett Dynamic schabrak 2011 från Schockemöhle i valfri modell ( dressyr eller allround ) samt färg! ( brun eller Vit)samt blir även länkad inför 300 läsare!

http://stockholmriders.blogg.se/2011/october/bloggtavling-igen.html#comment

VAR MED I VÅR TÄVLING NU!

2011-10-21 @ 17:20:57
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0