dag.3 någon som förändrat ditt liv på ett eller annat sätt.

om man får säga något som förändrat så tar jag det.....Luleåridklubb, innan jag började där var jag jättehästrädd osv. Våga inte göra nånting men när jag började där lärde jag mig massor, i början när jag red där hänge jag inte med, men så efter några gånger var jag en av dom i gruppen som var den duktigaste..! redan den terminenstartade jag min första LD med HP på 60 cm "min första hopptävling" Terminen innan de på BRK galopperade vi  på en volt ett varv sen bröt av, vi kunde inte ens galoppera tilsammans, så med tanke på att jag varit hästrädd terminen innan och inte kunnat galoppera alla samtidigt, så har jag lärt mig saker fortare än vad dom flästa skulle gjort.



Tack för allt du lärt mig<3 och fått tilbaka förtroende för hästarna<3 och tack för att du fick mig att klara en 60bana på min första hopptävling fast jag red som en kratta<3 Jag älskar dej<3





// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0