- I want thiS -

Seriöst, är såhäääääär sugen på att få en ponny!! men de kommer ju alldrig hända mig ändå, så varför ens drömma.....Min mamma är en nej sägare till de mästa som har med köp/foder ponny att göra. De var väll,

"Dont dream your life, live your dream"? önskar livet var så.. Men nope, inte när man har föräldrar som säger NEJ.  Shitt så mycke jag skulle lärt mig. Kunna hoppa högre klasser. Få mer tävlingsrutin. Min tävlingsrutin räcker inte till att få en rosett efter varje tävling i hoppning med omhoppning. Hoppgruppen har ingen plats på BRK. LRK kunde jag inte börja i tävlings. Så den ända chansen jag kommer ha till att få tävla lokalt är om jag skulle skaffa en skötponny jag får rida och tävla/träna så ofta och mycke jag kan/vill. Men de vore ännu bättre med egen ponny! Har spammat pappa få facebook med massa fina och jättegina ponnyer billiga var dom också. Fastnade extra för två stycken, som jag tror hade passat mig. Jaja....Mitt liv är så här. "Dont live your dream, live your life exucly like it is"


Denna drömm om att hoppa i en kavaj, vita ridbyxor, egen ponny eller foderponny. Kommer alldrig hända mig..





// EH

Kommentarer
Postat av: Amanda

SAMMA HÄR! men i ena sekunden är mamma sugen på häst, sen ba "neee" jag menare! Hade kunnat bli mycke bättre på att rida osvosv med en egen häst!

2011-10-23 @ 14:25:17
URL: http://typostling.blogg.se/
Postat av: Sofiadencolatypen

Hej! håller helt klart med. Vem vill inte ha en häst liksom?! Har själv en. Som bara står då jag inte har någon ryttare till honom just nu. en liten viktbärande c-ponny, hoppat LB. 17 år. och vill ha en tävlingsryttare, som rider han regelbundet nåra dagar i veckan :)! Har en D-ponny som jag rider själv, men är förlång för min lilla c :(♥



Mvh. Sofia



Mvh Sofia

2011-10-23 @ 15:34:54
URL: http://www.facebook.com
Postat av: EmmaV :)

hejsvejs! Jag har ju en söt liten filur hemma<3 Mina föräldrar är hästintresserade. Om jag ska svara helt ärligt. Så tror jag att föräldrar som haft hästintresse som små, förstår mycke bättre om hur otroligt mycket man lär sig, än att gå på ridskola 1 dag i veckan. Tycker du tjata och förklara och låta dom snacka me dina kompisars föräldrar som har ponnyer/hästar, så kan de hjälpa en att komma lite närmare att få en ponny.



Kram Emma

2011-10-23 @ 15:40:47
URL: http://emmav.blogg.se/
Postat av: Minna

Vi är i samma situasion...tyvär :(

2011-10-23 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0