- bloggtävling -

Nu kör vi en tävling igen! Den som vinner få själv välja vad jag ska göra på bilden. Namnskylt, header, eller en design helt enkelt. Jag använder programmet GIMP och hoppas de är OK?
För att va med i tävlingen måste följande uppgifter göras:
Kopirera bilden nedanför " länka, så jag vet att bilden finns
Länka min blogg på antingen Facebook eller blogg "länka även de också på komentaren om att du är med och tävlar"
Svara på följande frågor: Vad är det här för ord? pcakles
Skriv även att du är med och tävlar! namn och mail obligatoriskt.
// EH

Kommentarer
Postat av: amanda

cupkakes är ordet



med

länk



www.mandabergman.devote.se



2011-10-30 @ 16:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0