- the day -

Ska dra till skolan på ett tag. men jajajajjaja! Efter skolan far jag till Brama. Fixar maten/höet....Ger vitaminer sen går jag ut på en promenad me henne och gör lydnadsövningar!



En bild på mig och Harry för jäääääätteeeeeläääängeeeeee sen ^^



Ridlägret 2010.....Jag och ivory näst längst fram åt höger..ni vet tjejen me rosa hjälm? De är jag.



Saknad ponny till höger.....♥



Saknar deej mirriiiiz ♥



jag och felix i våras :) Veeet stigbygeln lite lååångt in men orka bry sej jabraahej.



aww......Saknar dig obeskrivligt gumman......:'♥




Sunny♥ Kanske ska berätta? Denna ponny red jag i två veckor under sommaren..Grymt fin osv...Mycke finare än vad hon va på ridskolan! Skulle rida hon tills hon blev såld, och såld de blev hon ganska snabbt! Men jag känner hon som äger henne nu, så de känns bra att hon blev såld till henne! Älskaaaar dej sunnnyy.


SÅ därjaaaaaa... nu har ni bilder tills jag bloggar i em, hejsålänge!



// EH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0