- test -

DIN HÄST


Har ingen hestis men de får väll bli pluto eftersom jag haft han på foder osvosv!
Namn: Pluto
Född: 2005
kön: valack
Ras: Welsh/Shettis
Färg: fux
Tävlat med dig: LD:1 miniklubb än så länge. 
I framtiden:  vi får se
Hur många rosetter: Med Pluto 1 annars har jag nio stycken totalt 
hur  många 1a rosetter: har ingen. Men kom tre förra året med Chantalie. 
Hur många segertäcken: inget
Hur länge har du ridigt: sen jag var fem.
Hur många hästar har du ägt: har inte ägt men har haft 2 tidigare foderponnyer.
Har du tävlat någon annans häst: Njee
Har du fått betalt för att rida: nää
Hösta procent du ridit på i dressyr och vilken klass det var: högsta klassen jag tävlat LB:1 = K.A.O.S.

Högsta hoppade hindret: 85


VAD HAR DU FÖR...
Hjälm: Amicell
Stövlar/skor: Ridskor m. Chaps. Vinterskor från granngården, och sånna där nybörjar stövlar.
Träns: 1 Pullar och 1 vanligt
Transport: --
Stalljacka: En klubbjacka, annars har jag en hel del.
Ridbyxor: Beiga, Ett par gråsvarta, jeansridbyxor och withaker.
Tävlingsschabrak: Rosa m. Polka-kant. Ett brun gouldmedal och ett blått HV-polo

THiS OR THAT?
Skäck eller Brun - båda
Stövlar med snörning eller utan – beror ju på
Ponny eller Häst – Ponny
Hoppning eller Dressyr – båda
Ridbana eller Ridhus - båda
Trav eller Galopp – båda
Brunt läder eller Svart läder – svart läder
Pessoabett eller kandar – Beror på vilken häst det är och vad den går bäst på
Spån eller torv - spån
Kyra K eller Kingsland - Kingsland

OM DIG
Vilken klubb tävlar du för? Bodens Ridklubb
Vad heter din tränare? Jenny Törnblom
Tycker du han/hon är bra? Joo
Har du någon förebild inom ridsporten? Malin Baryard, Roffe, Jan brink och Tobbe.....Dom e grymma!   
Styrkor inom ridningen: skryter inte, och tycker inte jag är skärskilt bra men..
Svagheter? nästan allt typ fast sitter jag på ponnyer jag vet hur dom funkar elr så där så går de oftast bra!
Tycker du själv att du rider bra? Mycke jag vill förbättra!
Hur klipper du din häst? klipper inte 


KRYSSA I
Tävlat klubbtävling [x]

Tävlat lokalt [ ]
Tävlat regionalt [ ]
Tävlat nationellt [ ]
Tävlat internationellt [ ]
Vart med i tidningen för att du vunnit en tävling [ ]
Har ramlat av på en tävling [ ]
Har hästintresserade föräldrar [/]
Har åkt mer än 3 timmar till en tävling [ ]
Har besökt Strömsholm [ ]

Har besökt Flyinge [ ]
har besökt Tullstorp [ ]
Har tolkat efter en häst [ ]
Har badat med en häst [x]
Har hoppat fälttävlans hinder [x]
Har ridit islandshäst [x]
Har kört en riktig travhäst [x] Prövat

Svarat ärligt på alla frågorna i de här testet [X]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0